На вулицях Києва швидкісний режим зменшено до 50 км/год: на якій підставі і на яких дорогах

Тетяна Мазниченко

Обмеження діятиме до квітня

Київ єдине місто України, яке підвищує сезонно швидкість руху в містах більш ніж в півтора рази, коли стандартне обмеження руху в місті 50 км/год. Проте, громадські активісти вважають, що для мегаполісу навіть 50 км/год - це небезпечна швидкість.

З 1 листопада швидкісний режим в Києві зменшено з 80 до 50 км/год, як і загалом по місту. Перелік вулиць, на які впливають зміни:

  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Наддніпрянське шосе;
  • вул. Саперно-Слобідська (після розвороту за вул. М. Грінченка до Південного мосту);
  • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
  • просп. М. Бажана від Південного мостового переходу до Харківської площі (у зворотному напрямку від Харківської площі до Дніпровської Набережної);
  • просп. Воскресенський (від вул. Воскресенської до вул. А. Навої);
  • просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
  • просп. С. Бандери (від Оболонського проспекту до Північного мосту);
  • вул. Набережно-Рибальска (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Автодорога Р-69 (від ресторану «Яхта Київ» (вул. Богатирська, 26-А) до межі м. Києва; за винятком ділянки біля світлофорного об’єкта).

 

В КМДА пояснюють, що перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість транспортного руху до 80 км/год з 1 квітня до 1 листопада, визначено згідно з Методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, відмінних від 50 км/год. Також враховані Правила дорожнього руху України та інші чинні державні норми та стандарти. Перелік вулиць, на яких може дозволятися швидкість руху до 80 км/год, визначено рішенням Київради.

З цим рішенням категорично не згодні громадські активісти.

«Насправді дозвіл підвищувати швидкісний режим до 80 км/год, а по факту до 100 і більше км/год (бо за перевищення на +20 км/год у нас поліція не штрафує) є дуже великою проблемою не тільки для велосипедистів та пішоходів, що потрапляють у автомобільні ДТП через їх велику швидкість, - зауважують громадські активісти. - Страждають від цього також і водії, хоча й не всі це усвідомлюють. В першу чергу це підвищує аварійність на дорозі, травматизм і в багатьох випадках такі ДТП створюють затори, які так не люблять водії авто і фактично втрачають всю «вигоду» від підвищення швидкісного режиму», - кажуть вони.

Проте, про практику зменшення швидкісного режиму на центральних та людних вулицях до 30 км на годину, що є в багатьох європейських містах, у Києві мова не йде.

«Вже неодноразово було доведено європейською практикою, що найбільша пропускна здатність автомобільних доріг досягається на швидкості 40-50 км/год і не в останню чергу через мінімізацію ДТП», - приводять приклад громадські активісти.

Вони сподіваються, що депутати Київради скасують рішення про сезонне підвищення швидкості заради безпеки киян і гостей столиці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you