Іспанський сором: у київських магазинах мережі EVA продають зубні щітки для російської щелепи

Богдан Гірник

Мережа магазинів виставляє на свої полиці товари, призначені для ринку Росії та Білорусі, і, хоч вони були вироблені у Індії, незрозуміло, яким чином засоби гігієни взагалі потрапили до України

Мережа магазинів EVA виставляє на свої полиці товари, призначені для ринку Росії та Білорусі. Йдеться про зубні щітки, вироблені у Індії - їх, за спостереженням Інформатора, розмістили так, щоб швидше продати. Обурення киян викликає вже самий факт того, що на третьому році повномасштабної війни звідкись взялися "російські" товари у Києві, а хтось із адміністрації EVA прийняв рішення про їхній продаж у мережі.

Першою про сумнівні товари повідомила медійниця Анастасія Золотарьова у Facebook. Вона обурилася самим фактом імпорту дитячих зубних щіток, призначених для ринків РФ та Білорусі, особливо зазначивши, що першою зі списку імпортерів вказана компанія з головним офісом у Москві.

"Якщо Індія хоче виробляти продукцію для росіян - це їх право, але можна українців не годувати цим, будь ласка", - зазначила вона у дописі.

Інформатор вирішив перевірити, чи правда такі товари продаються у загальноукраїнській мережі магазинів косметики, парфюмерії та побутової хімії. На наш подив, дитячі щітки із написом "Мои молочные зубки" та "Мои большие зубки" вкупі з зазначенням бренду "Aquafresh" ми побачили у першому-ліпшому магазині мережі, розташованому просто на 1 поверсі ТЦ "Дарниця".

Сумнівні товари були викладені на поличці на рівні погляду дорослої людини, відтак, можна зробити висновок про те, що продавець намагається якнайшвидше продати ці щітки. Про те ж свідчить знижка, встановлена на усі "російськомовні" щітки - товар акційний, відтак, компанія намагається його позбутись.

Оскільки строк давності, зазначений на товарах, збігає аж 2028 року, найімовірніше, що менеджмент магазинів мережі EVA намагається "по-швидкому" і без скандалів позбутись незручних товарів. А от на питання до продавчинь про те, чому щітки, призначені для ринку країни-агресора та Білорусі, ті знітились.

"Це питання до самої мережі. Ми касири, і не можемо вирішувати, яким товаром торгувати. Відтак, це справа адміністрації", - додали на питання Інформатора.

"Сільський голос, жлобська мова" та інші скандали

Нагадаємо, у Києві 27 травня вибухнув черговий скандал через зневагу до української мови та образу клієнтки таксі з боку водія. 19-річний молодик на ім'я Михайло Троянов використав для її приниження усі можливі матюки - але зрештою отримав "бан" з боку таксомоторної компанії, з якою співпрацював, і хвилю хейту з боку суспільства. Також, ймовірно, вже може готувати суму у 3400 грн штрафу за порушення мовного законодавства.

Також ми розповідали, що на вулицях Києва помітили суперечливу соціальну рекламу, мета якої полягає у популяризації української мови. На білбордах заклик переходити на державну написаний на тлі фотографії Героя України Олександра Мацієвського, якого росіяни стратили за вигук "Слава Україні" в окупованому Соледарі в грудні 2022 року. Який звʼязок між розстріляним українським військовим та привернення уваги до важливості розмовляти українською, в рекламі не пояснюється.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you