Дитячий горщик, номерні знаки та капи для зубів: що забували у вагонах пасажири Укрзалізниці
Хто з нас ніколи не забував в поїздах під час подорожей свої речі: пляшку води, чи зарядний пристрій. Але серед забутих речей бувають і дуже цікаві експонати.
Працівники Укрзалізниці знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, передає Інформатор з посиланням на УЗ.
За перше півріччя цього року пасажири 4880 разів звертались до контактного центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі.
«Найулюбленіші» випадки по версії залізничників
- номерні знаки для автомобіля,
- церковна шапка,
- дитячий горщик,
- медичний корсет,
- кінна амуніція,
- капи для зубів,
- апарат для вирощування насіння
- чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.
Звісно, найчастіше наші пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі.
Перед завершенням мандрівки та виходом з поїзда залізничники радять перевірити та перерахувати всі обручки, горщики та капи, які можна було випадково залишити в поїзді.
А якщо вже так сталося, що ви загубили в поїзді дуже важливу для вас річ - не хвилюйтесь, опишіть її за формою ось тут або звертайтесь до контакт-центру Укрзалізниці за номером 📞 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного звʼязку в застосунку, пишіть у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger. Служба турботи УЗ зробить все, щоб відшукати та повернути вам загублене.
Всі новини громадські автобуси, тролейбуси та трамваї в розділі— ТРАНСПОРТ.
Більше новин в нашому Telegram-каналі. Якщо ви стали свідком надзвичайної ситуації чи аварії, виявили небезпечний предмет, бездиханне тіло, помітили вогонь чи підпал, повідомте про це 101, 102 та 103, а також напишіть у нашому Telegram-чаті. Приєднатися до нього можна ТУТ.
Соломія Новосільська