Аукціон в тендері на ремонт мосту Метро у Києві перенесли: чому це сталося

Ірина Логуш

Учасники можуть подавати свої заявки до вечора 17 червня, та аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться 18 червня.

Комунальна корпорація «Київавтодор» проведе аукціон з вибору компанії, яка відреставрує міст Метро 18 червня замість 12 червня 2024 року, як це було заплановано раніше. Ці та інші зміни внесли до документації аукціону у вівторок, 11 червня. Про це стало відомо з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro. 

У змінах до тендеру йдеться про те, що кінцевий строк подання пропозицій від учасників закінчується о 21:00 у понеділок, 17 червня. Через це аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться о 14:10 18 червня. 

Також прибрали вимогу до учасників про наявність лабораторії та визначилися щодо кількості працівників. Учасник тендеру повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід:

  • головного інженера (не менше 1 особи);
  • начальника дільниці (не менше 1 особи);
  • виконавця робіт (не менше 1 особи);
  • геодезиста (не менше 1 особи);
  • майстра (не менше 1 особи);
  • інженера (не менше 1 особи);
  • інженера з охорони праці (не менше 1 особи);
  • фахівця з неруйнівного контролю металоконструкцій (метод контролю ультразвуковий та візуальний) (не менше 1 особи).

Крім цього у підрядника має бути не менше 69 арматурників, бетонярів, монтажників, електрогазозварників, столярів та дорожніх робітників. Для підтвердження наявності цих працівників «Київавтодор» вимагає скановані накази або витяги з наказів про призначення або переведення на роботу, або скановані трудові договори.

Хто буде ремонтувати Міст метро у Києві та чи дійсно на мосту зараз небезпечно

У січні 2024 року стало відомо, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною. Проведення робіт ускладнюватиметься тим, що міст – це пам'ятка. Тому при ремонті необхідно зберегти його автентичність. 

«За результатами обстежень насамперед мають провести протиаварійні заходи. Цього року хочемо розпочати роботу та встановити підтримуючі конструкції прогонів, які мають дефекти», - розповів сайту «Вечірній Київ» генеральний директор «Київавтодор» Олександр Федоренко.

З його слів, це будуть спеціальні металеві конструкції, які будуть вмонтовані у дно річки.

«Будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови. Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися», - заявив голова комунальної корпорації.

Нагадаємо, що міст Метро було введено в експлуатацію у 1965 році. Це автодорожній міст на 4 смуги сумісний із метропроїздом завдовжки 682,64 метра. Глибина русла річки у його стволі коливається від 5 до 6,5 метрів.

Інформатор писав, що міст Метро в Києві не можна просто відновити за сучасними технологіями.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you